سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

چرا باید لیزر بدن انجام دهیم؟

امروزه لیزر بدن یکی از معمول‌ترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد است. از آنجا که روش‌های قدیمی مانند استفاده از ژیلت، پودر یا کرم موبر، اپیلیدی و اپلاسیون بسیار وقت گیر و دردناک هستند و در نهایت، جوانه‌های مو به سرعت برروی بدن ظاهر می‌شوند. بسیاری از افراد به دنبال راهی می‌گردند که نه تنها سریع و راحت انجام شود بلکه در مدت زمان زیاد، نیاز به حمام‌های طولانی و یا تحمل درد برای از بین بردن موهای زائد نداشته باشند.

اینجاست که مسئله لیزر بدن مطرح می‌شود چراکه در این روش شما با صرف زمانی کوتاه در بلند مدت از جوانه زدن موهای بدن جلوگیری خواهید کرد و دیگر درد زیادی را متحمل نخواهید شد.

  

مکانیزم لیزر بدن به چه صورت است؟

در ابتدا بهتر است با مکانیزم لیزر بدن آشنا شوید. لیزر یک پرتو نوری است که انرژی بسیار زیادی دارد البته این انرژی قابل کنترل است. به دلیل کاربردهای زیادی که در لیزر وجود دارد مصارف پزشکی آن روز به روز افزایش پیدا می‌کند. یک از از جذاب‌ترین و مفیدترین آیتم‌های لیزر، مربوط به رفع موهای زائد می‌باشد.

همانطور که گفته شد لیزر شامل یک پرتو نوری بسیار قوی می‌باشد که به سطح پوست تابیده شده و با تاثیرگذاری در رنگدانه‌های موجود در فولیکول مو، آنها را از بین می‌برد. درواقع در فرایند حذف موهای زائد، فولیکول‌های مو مورد تهاجم اشعه لیزر قرار می‌گیرند. از آنجا که فولیکول‌های مو در قسمت برآمدگی مو قرار دارند طی مدت زمان کوتاهی تحت تاثیر قرار گرفته و از بین می‌روند.

به بیان ساده‌تر رنگدانه‌های ملانین موجود در مو انرژی اشعه لیزر را جذب نموده و آن را به ریشه مو انتقال می‌دهند در طی این انتقال انرژی است که ریشه مو تخریب شده و موهای زائد شما از بین می‌روند.

همواره باید توجه داشته باشید که دستگاه‌های لیزری که استفاده می‌کنید کاملا با کیفیت باشند تا در هنگام لیزر بدن، به رنگدانه‌های پوست شما آسیب وارد نکنند و با تاثیرگذاری بالا فولیکول‌های مو را از بین ببرد، لیزرهای هماسنتر این امکان را برای شما فراهم آورده‌اند تا بدون آسیب به پوست از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

چه کسانی می توانند از لیزر بدن استفاده کنند؟

از آنجا که اکثریت کسانی که برای لیزر مراجعه می‌کنند بانوان هستند این باور غلط در بین مردم جا افتاده که آقایان امکان لیزر کردن را ندارند. باید گفت این یک باور غلط بوده چراکه مکانیزم لیزر برای خانم‌ها و آقایان پاسخگو است. شاید جالب باشد که بدانید، آپشن‌های خیلی جذابی برای لیزر بدن آقایان وجود دارد که می‌تواند برای آنها بسیار کاربردی باشد.

در فرایند لیزر بدن آن‌ چیز که اهمیت دارد رنگ پوست افراد است. باید گفت افرادی که رنگ پوستشان از رنگ موهای زائد روشن تر است شانس بیشتری برای از بین بردن موهای زائد خود دارند، برای مثال کسانی که پوست سفید و موهای زائد مشکی دارند، در فرایند انجام لیزر خیلی زود از شر موهای زائد خلاص می‌شوند به این دلیل که رنگدانه‌های مو بسیار بیشتر از رنگدانه‌های پوست هستند و اشعه لیزر به سرعت جذب این نوع موارد می‌شود؛ در عین حال کسانی موهای روشنی دارند یعنی موهای آنها بور، قرمز یا سفید است شانس موفقیت پایین‌تری نسبت به دیگران خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد