سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

بررسی کامل لیزر موی صورت مردان

لیزر موی صورت مردان ؛ به طور کلی وجود مو‌های زائد به خصوص در ناحیه صورت یکی از دغدغه‌های اصلی افراد در زمینه زیبایی است. اگرچه وجود مو‌های زائد در نواحی مختلف بدن نیز مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد، ولی با این حال رفع مو‌های زائد نواحی صورت از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

شاید در نگاه اول لیزر صورت فقط مخصوص خانم‌ها باشد، ولی باید بدانید که این مورد در زیبایی صورت مردان نیز بسیار تأثیرگذار است.

 در این مقاله قصد داریم شما را با روند انجام لیزر مو‌ی صورت مردان و همچنین مزیت‌های آن آشنا کنیم.  ادامه مطلب ...

آیا لیزر موهای کمر مؤثر است؟

لیزر موهای کمر ؛ بدون تردید یکی از مؤثرترین روش‌های از بین بردن موهای زائد بدن، لیزر با دستگاه‌های جدید و پیشرفته است. اکثر مردم فکر می‌کنند که لیزر مو هم روشی مانند اصلاح با تیغ، موم، اپیلاسیون و وکس است که باور غلطی را در ذهن‌ها جا انداخته است.

لیزر مو دقیقاً برای نواحی مؤثر است که موهای ضخیمی دارد و اصلاح آنان به روش دیگر بسیار دردناک است. تجربه نشان داده که لیزر موهای کمر بسیار بهتر خود را نشان داده که از نتایج مطلوبی برخوردار است.  ادامه مطلب ...

نکاتی که باعث کاهش قیمت لیزر دست می ‌شود!

امروزه استفاده از اشعه لیزر برای حذف دائمی موهای زائد بدن روزبه روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند که مزایای زیاد آن باعث محبوبیت شده است. قیمت لیزر دست به عوامل مختلفی بستگی دارد که به طور کلی توضیح داده می‌شود.  

  ادامه مطلب ...

چرا باید لیزر بدن انجام دهیم؟

امروزه لیزر بدن یکی از معمول‌ترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد است. از آنجا که روش‌های قدیمی مانند استفاده از ژیلت، پودر یا کرم موبر، اپیلیدی و اپلاسیون بسیار وقت گیر و دردناک هستند و در نهایت، جوانه‌های مو به سرعت برروی بدن ظاهر می‌شوند. بسیاری از افراد به دنبال راهی می‌گردند که نه تنها سریع و راحت انجام شود بلکه در مدت زمان زیاد، نیاز به حمام‌های طولانی و یا تحمل درد برای از بین بردن موهای زائد نداشته باشند.

اینجاست که مسئله لیزر بدن مطرح می‌شود چراکه در این روش شما با صرف زمانی کوتاه در بلند مدت از جوانه زدن موهای بدن جلوگیری خواهید کرد و دیگر درد زیادی را متحمل نخواهید شد.

  ادامه مطلب ...

لیزر بدن آقایان

بسیاری از افراد به اشتباه در این باورند که لیزر موهای زائد مختص به بانوان می‌باشد و لیزر بدن آقایان مرسوم نیست، این درحالیست که بسیاری از آقایان مستعد انجام لیزر هستند و در اقصی نقاط جهان از جمله ایران این امر قابل اجرا بوده و متقاضیان زیادی دارد. شاید شما هم جزء آن دسته از مردان باشید که بدن پر مویی دارند! خب چه روش‌هایی را برای رهایی از موهای زائد خود امتحان کرده‌اید؟  ادامه مطلب ...