سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

بررسی کامل لیزر موی صورت مردان

لیزر موی صورت مردان ؛ به طور کلی وجود مو‌های زائد به خصوص در ناحیه صورت یکی از دغدغه‌های اصلی افراد در زمینه زیبایی است. اگرچه وجود مو‌های زائد در نواحی مختلف بدن نیز مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد، ولی با این حال رفع مو‌های زائد نواحی صورت از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

شاید در نگاه اول لیزر صورت فقط مخصوص خانم‌ها باشد، ولی باید بدانید که این مورد در زیبایی صورت مردان نیز بسیار تأثیرگذار است.

 در این مقاله قصد داریم شما را با روند انجام لیزر مو‌ی صورت مردان و همچنین مزیت‌های آن آشنا کنیم.  نحوه عملکرد لیزر صورت:

در ابتدا بیاید با روند کلی و مکانیسم اجرایی لیزر صورت مردان آشنا شویم.

فولیکول‌ها در واقع همان پیاز‌های مو هستند که در بخش‌های مختلف بدن و صورت که در آن‌ها رویش مو اتفاق افتاده است وجود دارند. در واقع مو‌های صورت و بدنی که ما مشاهده می‌کنیم، دارای رنگدانه یا ملاتونینی هستند که به واسطه وجود فولیکول که ریشه اصلی مو می‌باشد رشد پیدا می‌کنند. در نتیجه وقتی که این فولیکول‌ها آسیب ببینند و یا از بین بروند، دیگر مویی در آن ناحیه رشد پیدا نمی‌کند.

 هنگام انجام فرایند لیزر مو‌ی صورت مردان، پرتوهای لیزری با مشخصات تنظیم شده به بخش‌های مورد نظر تابیده می‌شوند و فولیکول‌های آن منطقه را از بین می‌برند و در نتیجه این مورد باعث می‌شود تا دیگر مویی در مناطق لیزر شده به رشد نکند.

با توجه به ساختار حساس پوست صورت، نمی‌توان هر روشی را برای حذف مو‌های زائد در پیش گرفت. چرا که ممکن است در بلند مدت پوست صورت شما آسیب دید و در عین حال رویش مو در آن مناطق نیز بیشتر هم شود. در نتیجه بهترین روش حال حاضر برای برای رفع مو‌های صورت لیزر می‌باشد در ادامه بیشتر با ویژگی‌های آن آشنا خواهیم شد.

نواحی مختلف قابل لیزر موی صورت مردان

باید بدانید چه شما می‌توانید هر ناحیه از صورت خود را لیزر کنید. در واقع محدودیتی از بابت انجام لیزر در نواحی مختلف صورت وجود ندارد و افراد بر اساس خواسته‌ها و سطح نیاز خود می‌توانند درخواست لیزر هر یک از نواحی صورت خود را داشته باشند.

طبق آمار به دست آمده عموماً لیزر مو‌ی صورت مردان برای نواحی ریش و سبیل بسیار رایج می‌باشد. همانطور که می‌دانید رشد و سبیل تأثیر بسزایی بر زیبایی صورت مردان دارند و به همین دلیل منظم و آنکارد بودن این نواحی می‌تواند زیبایی صورت شما را دوچندان کند.

همچنین ممکن است به علت رویش بیش از حد و سریع مو‌های زائد در ناحیه گردن و زیر چانه، فرم ریش خراب شود و در نتیجه لیزر گزینه مناسبی برای حذف دائمی مو‌های زائد این ناحیه می‌باشد. البته باید این مورد را نیز ذکر کنیم که ممکن است شما از وجود و رویش ریش و سبیل در صورت خود تمایل چندانی نداشته باشید و در این شرایط انتخاب با شماست و می‌توانید به راحتی ریشو سیبل را به طور دائمی از صورت خود حذف کنید.

همچنین از دیگر نواحی قابل لیزر نیز می‌توانیم به نواحی ابرو و پشت گردن نیز اشاره کنیم.

عوارض لیزر مو‌های صورت:

تا اینجا با مکانیسم لیزر مو‌ی صورت مردان و همچنین نواحی مختلف قابل لیزر آشنا شدید. در ادامه قصد داریم شما را با عوارض لیزر صورت نیز آشنا کنیم.

به طور کلی باید بدانید که اکثر عوارض لیزر صورت زود گذر بوده و تقریباً بی‌خطر می‌باشند. در نتیجه نگرانی زیادی از بابت عوارض پس از لیزر وجود ندارد. ولی به عنوان عوارض کلی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

پوست پوست شدن

گاهی ممکن است به دلیل نوع دستگاه لیزر، منطقه مورد نظر، پوست پوست است شود. به طور کلی پوست پوست شدن نواحی صورت زودگذر می‌باشد و پس از ۲ تا ۳ هفته به طور کامل برطرف خواهد شد. در لیزر موی صورت مردان هم به این صورت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد