سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

دستگاه لیزر خانگی DESS

با توجه به پیشرفت تجهیزات پزشکی و تکنولوژی کاربرد لیزر در پزشکی و زیبایی روز به روز در حال افزایش است.به دلیل عوارض کم و نتایج بسیار بالا کاربرد لیزر برای پوست بسیار محبوب است. از کاربرد لیزر برای زیبایی پوست و مو می توان به از بین بردن موهای زائد، از بین بردن لک و جای جوش،جوانسازی پوست و…اشاره کرد.

دستگاه لیزر خانگی DEESS

پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه لیزر خانگی DESS برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن می باشد.


مزایای استفاده از دستگاه لیزر خانگی DEESS

این محصول برای حذف موهای ناخواسته از فناوری لیزر (IPL) در خانه و یا کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد. شما می توانید این محصول را به راحتی تهیه کنید و جهت حذف موهای زائد سطوح کوچک پوست مانند زیر بغل، صورت، زیر خط چانه و همچنین نواحی بزرگ مانند پا مناسب می باشد.

نحوه عملکرد دستگاه لیزر IPL

این دستگاه با ساطع کردن انرژی نور تا عمق x از سطح پوست که توسط پیگمنت های رنگی فولیکول مو در زیر سطح پوست جذب شده و باعث خشک شدن فولیکول و متوقف شدن رشد مو می‌گردد.

نحوه کار با دستگاه لیزر خانگی DEESS

آموزش تمامی مراحل استفاده از دستگاه با جزئیات کامل همراه با تصاویر رنگی به زبان شیرین فارسی در این پکیج تعبیه شده است که استفاده از این دستگاه را به سادگی هرچه تمام تر برای شما میسر می سازد.

دستگاه لیزر خانگی DEESS با یک عمر ماندگاری برای شما ، دارای ۱۲ ماه گارانتی می باشد. به همین دلیل می توانید با آرامش خاطر این دستگاه را سفارش داده و زیبایی خود را دو چندان کنید.

دستگاه لیزر صورت کروم dess

لیزر صورتی کروم مون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد