سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

نمایندگی دستگاه لیزر خانگی

نمایندگی دستگاه لیزر خانگی
از بین بردن موهای زائد بدن یکی از معضلاتی است که بسیاری از افراد به خصوص بانوان درگیر آن هستند. از این رو شاهد این موضوع هستیم که بانوان وقت و هزینه زیادی را صرف از بین برد مواهای زائد بدنشان میکنند. محصولات آرایشی و بهداشتی بسیاری نیز به این منظور روی کار آمده است.
اما جدیدترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد دستگاه های لیزر خانگی می باشند. ممکن است برای بسیاری این سوال مطرح شود که آیا دستگاه لیزر خانگی خوب و تاثیرگذار است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بیشتر افرادی که از این دستگاه استفاده کرده اند بیان داشته اند که این روش کاملا موفقیت آمیز می باشد. تحقیقاتی که بسیاری از متخصصان بر روی اثر گذاری این محصول انجام داده اند این موضوع را نشان میدهد که استفاده از لیزر درمانی موهای زائد سومین عمل رایج برای زیبایی بعد از بوتاکس و ژل می باشد.
در ابتدا لیزر ها دستگاه های بزرگی بودند که تنها در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار میگرفتند که طبیعتا هزینه و زمان زیادی را نیاز داشتند. اما امروزه انواع خانگی این محصول روی کار آمده است که با صرف هزینه کم میتوانید به سهولت در منزل آن را مورد استفاده قرار دهید. در این مقاله قصد بررسی نمایندگی دستگاه لیزر خانگی را داریم.
نحوه اثر گذاری دستگاه لیزر خانگی
دستگاه های لیزر فولیکول های موجود در ریشه مو را از بین میبرند و از این طریق مانع از رشد مجدد آن ها میگردد. موهای زائد موجود در نقاط مختلف بدن در زمانی که در چرخه رشد قرار دارند گرمای ناشی از اشعه لیزر را به خود جذب میکنند و با اینکار از رشد مجدد مو جلوگیری خواهد شد.
لیزر درمانی در از بین رفتن دائمی موهای زائد اثر گذار است اما باید بدانید مدت زمان مورد نیاز برای هر مو متفاوت است از این رو میتوان گفت تعداد جلسات متعددی باید از این  دستگاه استفاده شود تا اثرگذاری آن را مشاهده کرد. این نکته را باید بدانید که از بین بردن موها زائد همیشه دائمی نخواهد بود و در مواقعی ممکن است به علت مسائل هورمونی موهای جدیدی ایجاد گردند.
آیا دستگاه لیزر خانگی برای از بین بردن موهای زائد صورت نیز موثر است؟
شاید برای علاقه مندان به این روش این سوال مطرح گردد که آیا لیزر درمانی را میتوان در نواحی صورت نیز مورد استفاده قرار داد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله- صورت یکی از نواحی بسیار حساس می باشد که با استفاده از دستگاه لیزر خانگی میتوان کاملا ایمن و بدون خطر موهای زائد آن را حذف کرد. البته این نکته را فراموش نکنید که برای از بین بردن موهای زائد زیر ابرو لیزر را مورد استفاده قرار ندهید. چرا که احتمال آسیب رسیدن به چشم وجود دارد.
اما برای از بین بردن موهای بین دو ابرو، پشت لب و ... میتوان با خیال راحت لیزر را مورد استفاده قرار داد. به بیان دیگر لیزر درمانی در میان روش های مختلف رفع موهای زائد بهترین روش می باشد. چرا که تیغ زدن ممکن است زخم هایی را روی پوست ایجاد کند و علاوه بر آن موها به سرعت رشد میکنند، بند انداختن، وکس و از بین بردن موها با موچین منجر به افزایش جریان گردش خون میگردند که میزان موهای زائد را بیشتر خواهد کرد و ....
نمایندگی دستگاه لیزر خانگی
امروزه به دلیل استقبال فراوان از دستگاه های لیزر خانگی نمایندگی های بسیاری اقدام به تولید این محصول نموده اند. اما معروف ترین نمایندگی دستگاه لیزر خانگی موارد زیر می باشند:
دستگاه لیزر خانگی تریا
دستگاه لیزر خانگی رمینگتون
دستگاه لیزر خانگی الکساندرا
نکاتی که در خرید دستگاه لیزر خانگی باید به آن توجه کنید!
ممکن است همه شما این گفته را شنیده باشید که لیزر درمانی بر روی پوست هایی با رنگ روشن و موهای تیره بهترین نتیجه گیری را خواهد داشت. این درست است اما باید بدانید امروزه برای انواع رنگ پوست و نوع مو دستگاه های مختلفی روی کار آمده است که تنها کافیست با صرف زمان و انجام تحقیق و بررسی بهترین دستگاه لیزر را مناسب با وضعیت پوست خود انتخاب نمایید. در ادامه توضیحاتی را ارائه میدهیم که به شما در این موضوع کمک کند.
رنگ پوست
پزشکان پوست و موهای مختلف را بر اساس مقیاس Fitzpatrick دسته بندی میکنند. طبق این اندازه گیری افراد مختلف دارای 6 گروه بندی رنگ پوست هستند. افرادی که پوستشان دارای کمترین مقدار رنگدانه است گروه یک و پوست با بیشترین رنگدانه نمره 6 دارند. طبق این مقیاس میتوانید رنگ پوست خود را تشخیص دهید و دستگاه مناسب پوستتان را خریداری کنید.
رنگ مو
پوست های روشن نور بیشتری را به خود جذب میکنند از این رو اشعه لیزر بیشتری به مو رسیده و در از بین بردن موهای زائد موثر تر خواهد بود. از طرف دیگ موهایی با رنگ های تیره تر نیز نور بیشتری را جذب کرده و در رفع موهای زائد موثر تر است. از این رو توصیه میکنیم دستگاهی را انتخاب کنید که مناسب رنگ پوست و موی شما است تا سریع تر اثرات آن را مشاهده کنید.
بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران
افرادی که قصد خرید و استفاده از دستگاه لیزر خانگی را دارند طبیعتا به دنبال خرید بهترین دستگاه لیزر خانگی می باشند. بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران دستگاهی می باشد که دارای نمایندگی معتبر و قابل اعتمادی است و از پشتیبانی محصولات برخوردار است. به جرات میتوان بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران را دستگاه لیزر خانگی DEESS Hair Removal System دانست. این مدل دارای ویژگی ها و مزیت های بیشماری می باشد که آن را به یکی از بهترین برندهای لیزر خانگی تبدیل کرده است.
لیزر خانگی دس دارای قابلیت تشخیص نوع و رنگ پوست می باشد که این قابلیت منجر گشته تا متناسب با هر فرد اشعه مورد نیاز آن را ساطع نماید. این دستگاه دارای تعداد شات های نا محدود است و این مورد از مزیت های لیزر خانگی دس است که منجر گشته تا به تعداد دفعات متعدد بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید. نمایندگی رسمی هماسنتر در ایران نمایندگی فروش محصولات دس می باشد که میتوانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید این محصولات نمایید. از ویژگی های دستگاه لیزر خانگی دس میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
ویژگی های دستگاه لیزر خانگی DEESS
این دستگاه باید در زمان مصرف به برق متصل شود و شارژی نمی باشد. این مورد از مزیت های دستگاه لیزر خانگی دس است که محدودیت استفاده را از بین میبرد.
در هنگام استفاده از دستگاه لیزر خانگی دس نیاز به استعمال ژل نمی باشد.
برای در امان ماندن از اشعه های این محصول بهتر است در زمان استفاده از عینک استفاده کنید.
اشعه های دستگاه لیزر خانگی دس یو وی می باشد از این رو مطمئن باشید هیچگونه خطر و عوارضی به همراه ندارد.
طراحی این دستگاه بسیار ساده می باشد و تنها در روی آن یک دکمه تعبیه شده است که تنظیمات مورد نیاز توسط همان دکمه اعمال می شود.
بعد از گذشت 6 تا 12 جلسه بیش از 90 درصد از موهای زائد از بین خواهد رفت.
دستگاه لیزر خانگی دس برای تمامی نوع و طیف رنگی پوست قابل استفاده است.
این دستگاه علاوه بر رفع موهای زائد در از بین بردن جوش و آکنه و جوانسازی پوست نیز موثر است.
مزیت های استفاده از دستگاه لیزر خانگی DEESS
مهم ترین مزیت دستگاه لیزر خانگی دس چند کاره بودن آن است. به این معنی که علاوه بر رفع دائمی موهای زائد این دستگاه مزیت های دیگری نیز برای پوست شما به همراه دارد که منجر به محبوبیتش گشته است. از کاربردهای این برند دستگاه لیزر خانگی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن
در بالا شما را با کاربرد دستگاه لیزر خانگی دس در از بین بردن دائمی موهای زائد صورت و بدن آشنا کردیم. اما این برند تغییرات و تکنولوژی های مختلف دیگری را نیز به دستگاه های خود اضافه کرده است که منجر گشته تا کاربردهای گسترده تری داشته باشد. برای از بین بردن موهای زائد اشعه های این دستگاه از یک فیلتر تعبیه شده در آن عبور میکند و به همین دلیل مستقیما با ریشه موهای شما برخورد کرده و با سوزاندن آن در از بین بردن دائمی آن موثر است. از این رو از دقت بالایی برخوردار است و به این ترتیب از رشد مجدد موهای زائد جلوگیری می شود.
درمان جای جوش و آکنه
ایجاد جوش و آکنه روی پوست یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد درگیر آن هستند. چرا که این مشکلات ظاهر ناخوشایندی را ایجاد میکنند و از این رو افراد به دنبال روش های مختلف برای درمان آن هستند. یکی از کارایی های دستگاه لیزر خانگی دس، درمان جای جوش و آکنه های پوستی می باشد. به این منظور در این دستگاه فیلتر دیگری به نام فیلتر پورفیریت تعبیه شده که اشعه های لیزر از آن خارج شده و منجر به نابودی کلی میکروب های آکنه میگردد. در نتیجه پوستی صاف، شاداب بدون هیچگونه لک و آکنه ای خواهید داشت.
کمک به جوانسازی پوست
یکی دیگر از مزیت های چشم گیر دستگاه لیزر خانگی دس، جوانسازی و رفع چین و چروک های پوستی است. دستگاه لیزر خانگی دس دارای فیلتر دیگری، به نام فیلتر جوانسازی می باشد. با عبور اشعه های لیزر از فیلتر جوانسازی، پوست صوت گرم شده و در نتیجه جریان گردش خون افزایش پیدا میکند. افزایش جریان گردش خون منجر به تولید پروتئین های کلاژن و الاستین بیشتری شده و در نهایت جوانسازی پوست و رفع چین و چروک های پوستی را به همراه دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد