سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

راهنمای خرید دستگاه لیزر خانگی

 

راهنمای خرید دستگاه لیزر خانگی

از بین بردن موهای زائدصورت و بدن همواره یکی از دغدغه های تمامی افراد بوده است.که روش های مختلفی مانند اپیلیدی، اپیلاسیون، تیغ و ژیلت، موم و... نیز به منظور از بین بردن آن روی کار آمد. اما همانطور که میدانید تمامی این روش ها دارای ایراداتی بودند و از طرف دیگر دائمی نمی باشند. پیشرفت های علم و تکنولوژی منجر به روی کار آمدن روش ها و دستگاه های جدیدی به این منظور شد. که یکی از پرطرفدارترین آن ها، دستگاه های لیزر خانگی و کلینیکی است.

این دو دستگاه از نظر ظاهر و قدرت با یکدیگر متفاوت می باشند. طبیعتا دستگاه های کلینیکی از قدرت و توان بیشتری برخوردارند. اما مشکلاتی مانند کمبود وقت و هزینه منجر شده تا بیشتر مردم استفاده از دستگاه های خانگی را ترجیح دهند. که دارای عملکرد مشابهی است اما از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشد. برای تهیه و استفاده از این دستگاه باید با ویژگی های بهترین دستگاه لیزر خانگی آشنا باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را کنید. در ادامه تعدادی از نکاتی که در خرید بهترین دستگاه لیزر خانگی باید مورد توجه قرار دهید را بیان میکنیم. با ما همراه باشید.

معرفی دستگاه لیزر خانگی

همانطور که بیان شد، لیزرهای خانگی در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین دستگاه ها در صنعت زیبایی تبدیل شد. این دستگاه ها امروزه در انواع نوع و مدل روی کار آمده است. که باید با توجه به نوع پوست و رنگ انتخاب شود. دستگاه های لیزر، بیشترین طرفداران را در بین بانوان دارند. چرا که همیشه هزینه و زمان زیادی را صرف از بین بردن آن میکردند. اما لیزر های خانگی چگونه به از بین بردن موهای زائد کمک میکنند ؟

باید بدانید در لیزر های خانگی از یک تکنولوژی به نام آی پی ال استفاده میشود. آی پی ال در واقع یک پالس نوری شدید است که با اثر گذاری بر روی انواع پوست منجر به از بین رفتن موهای زائد میشود. اشعه های لیزر خانگی به ریشه یا فولیکول های مو برخورد میکنند و بر روی ملانین یا رنگدانه ها اثر میگذارد. در واقع ملانین ها گرمای حاصل از اشعه لیزر را به خود جذب کرده و منجر به نابودی آن ها خواهد شد. با توجه به اینکه هر مو در یک زمان مشخصی در چرخه رشد قرار میگیرد، لیزرها باید چند جلسه مورد استفاده قرار بگیرند تا موهای زائد به طور کل نابود شوند و از بین بروند.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی چه فوایدی دارد؟

بهتر است بدانید استفاده از دستگاه لیزر خانگی به دلیل سهولت در استفاده یکی از بهترین روش های رفع موهای زائد می باشد که میتوان آن را یک جایگزین مناسب برای سایر روش ها دانست. از جمله مزیت های استفاده از دستگاه لیزر خانگی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از دستگاه لیزر خانگی هیچگونه احساس درد یا سوزشی به همراه ندارد بر عکس سایر روش ها مانند اپیلاسیون که فرد باید درد زیادی را متحمل شود و امکان استفاده از مواد به حس کننده نیز وجود ندارد.

استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد بدن ماندگاری زیادی دارد. به طوری که میتوانید مطمئن باشید بعد از تکمیل دوره درمانی لیزر تا یک سال ها از شر مواهای زائد در امان هستید.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای رفع موهای زائد با سرعت بیشتری انجام میگیرد و در نتیجه به زمان کمی نیاز دارد. این در حالی است که سایر روش ها مانند شیو و یا اپیلاسیون به صرف زمان زیادی نیاز دارند.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی روشی بی خطر و بدون عوارض می باشد.

و ....

راهنمای خرید دستگاه لیزر خانگی

به نحوه کارایی و عملکردلیزر خانگی توجه کنید.

همانطور که بیان شد لیزر های خانگی امروزه دارای انواع مختلفی هستند که هر یک عملکرد مخصوص به خود را دارند. از این رو قبل از خرید حتما در رابطه با کارایی و عملکرد دستگاه اطلاعات کافی را جمع کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.( به طور مثال بعضی از این دستگاه با باطری کار میکنند و باید قبل از استفاده شارژ شوند، دستگاه های دیگر باید به برق متصل شوند و ....)

قیمت دستگاه را مورد برسی قرار دهید.

اولین عامل در خرید هر محصولی، توجه به قیمت آن است. چرا که هر شخص باید با توجه بودجه و قدرت خرید خود بهترین دستگاه را خریداری کند. دستگاه های لیزر موجود در بازار نیز بر اساس کیفیت و نوع کارایی و عملکردشان دارای قیمت متفاوتی هستند. بنابراین دستگاه های مناسب و با کیفیت با توجه به بودجه خود تهیه کنید.

دستگاه لیزر خانگی ضد آب تهیه کنید.

بهتر است دستگاه لیرز خانگی را از برندی تهیه کنید، که ضد آب باشد. چرا که از دستگاه هایی که دارای این ویژگی هستند میتوانید در محیط های خیس و مرطوب نیز استفاده کنید.

به شکل و ظاهر دستگاه لیزر خانگی توجه کنید.

یکی دیگر از موارد پر اهمیت در خرید لیزر های خانگی ظاهر دستگاه می باشد. بهتر است دستگاه لیزر خانگی را تهیه کنید که دارای ظاهری زیبا و خوش دست هستند. با داشتن این ویژگی میتوانید به راحتی برای تمامی نواحی پشت، کمر و ... نیز از آن استفاده کرد.

دستگاه لیزر خانگی باید استاندارد باشد.

همانطور که میدانید دستگاه لیزر خانگی در نواحی مختلفی از بدن مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین از حساسیت بالایی برخوردار است. پس دقت کنید دستگاهی را خریداری نمایید که از کلیه استانداردهای لازم برخوردار باشد.

به تعداد شات های لیزر توجه کنید.

باید بدانید که اثرگذاری دستگاه های لیزر خانگی بر اساس شات یا باریکه های نوری است که از آن خارج میشود. بنابراین یکی از مهم ترین مواردی که باید در تهیه دستگاه لیزر خانگی مورد توجه قرار دهید، تعداد شات های آن می باشد. سعی کنید دستگاهی را خریداری نمایید که از تعداد شات های نا محدود برخوردار است. (مثل دستگاه لیزر خانگی دِس). اگر دستگاه شما دارای این ویژگی نباشد باید هزینه اضافی برای خرید شات پرداخت کنید.

دستگاه لیزر خانگی که دارای وزن کم و سبکی است را تهیه کنید.

توصیه میشود دستگاه لیزرخانگی که قصد خرید آن را دارید، از وزن بالایی برخوردار نباشد. چرا که دستگاه های سنگین استفاده را دشوار می کند.

به سالم بودن بدنه دستگاه لیزر خانگی توجه کنید.

توجه کنید دستگاه لیزر خانگی که تهیه میکنید دارای بدنه سالم و بدون خط و خش، فرورفتگی و ... باشد. پس قبل از خرید حتما بدنه دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

به اقلام اضافی همراه دستگاه لیزر توجه کنید.

معمولا دستگاه های لیزرخانگی دارای اقلام و ابزار اضافی هستند که بعضی از آن ها بی استفاده بوده و تنها هزینه های شما را افزایش میدهد. بنابراین توجه کنید از خرید اقلام اضافی بی استفاده خودداری نمایید.

معرفی بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی در ایران

یکی از بهترین برندهای دستگاه لیزر خانگی در کشور ما، دستگاه دس می باشد. به جرات میتوان گفت دس از دستگاه های لیزری است که هر خانمی عاشق آن خواهد شد. کاربردهای این دستگاه در رفع دائمی موهای زائد، درمان جای جوش، جوانسازی پوست و ... منجر گشته تا محبوبیت آن روز به روز بیشتر شود. همچنین دستگاه دس از تعداد شات های نامحدود برخوردار است و منبع تغذیه آن سیمی است.

این عوامل محدودیت استفاده از آن را از بین میبرد. نمایندگی رسمی لیزر خانگی برند دس در ایران هماسنتر می باشد. این نمایندگی با سابقه ترین و قابل اعتماد ترین نمایندگی فروش محصولات دس است که میتوانید با خیال راحت از بابت اصل بودن و کیفیت بالای این دستگاه آن را تهیه کنید. نمایندگی هما سنتر دارای پشتیبانی فروش محصولات می باشد و نسبت به سایر برندها که نمایندگی مناسبی در کشور ما ندارند قابل اعتماد تر است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد