سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

معرفی برندهای مختلف دستگاه لیزر خانگی+بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران

 

معرفی برندهای مختلف دستگاه لیزر خانگی+بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران

امروزه کمتر کسی است که با مزیت های استفاده از دستگاه های لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدنشان آشنایی نداشته باشند. به صرفه بودن و دائمی بودن این دستگاه منجر گشته تا بیشتر افراد به خصوص بانوان به سمت استفاده از لیزرهای خانگی روی بیاورند.

از این رو امروزه در بازار شاهد برندهای مختلف لیزر های خانگی هستیم که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. در ادامه مقاله شما را به برندهای مختلف لیزر خانگی آشنا میکنیم و سپس بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران را معرفی میکنیم. با ما همراه باشید.

چرا دستگاه های لیزر خانگی جایگزین سایر روش ها شدند؟

در بالا بیان کردیم که استفاده از لیزرهای خانگی در دنیای امروز به دلیل مزیت های بیشماری که دارند، جایگزین سایر روش ها شده است. علاوه بر به صرفه بودن، لیزرهای خانگی مزیت های دیگری نیز دارند. که در ادامه به بیان آن میپردازیم:

استفاده از دستگاه لیزر خانگی منجر به ایجاد هیچگونه احساس درد یا سوزشی نمی شود. در حالی که سایر روش ها مانند اپیلاسیون درد زیادی را ایجاد میکند.

دستگاه های لیزر خانگی هیچگونه عوارض جانبی به همراه ندارد. در صورت داشتن عوارض احتمالی نیز میتوانید مطمئن باشید این عوارض بعد از گذشت مدت کوتاهی درمان میگردد.

تاثیرات دستگاه لیزر خانگی بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی نمایش داده میشود. یعنی بعد از گذشت چند جلسه میتوانید تاثیرات آن را مشاهده کنید.

رهایی دائمی از شر موهای زائد از مزیت های مهم دستگاه لیزر خانگی است.

دستگاه های لیزر خانگی هیچگونه آسیبی به پوست وارد نمیکند.

با استفاده از لیزر خانگی میتوان در مدت کوتاهی، منطقه وسیعی را لیزر کرد.

لیزر های خانگی منجر به ایجاد زخم و یا تغییر در رنگدانه ها نخواهند شد.

لیزر های خانگی را میتوان مطابق با نوع پوست و رنگ مو تنظیم کرد و مورد استفاده قرار داد.

و ....

معرفی برندهای مختلف دستگاه لیزر خانگی

لیزر خانگی Braun Gillette Venus Silk-Expert IPL 5001

این دستگاه دارای سرعت بسیار بالایی می باشد. به این معنی که شما میتوانید در مدت 8 دقیقه برای کلیه نواحی مورد نیاز از آن استفاده نمایید. استفاده از دستگاه Braun  هیچ گونه احساس دردی ایجاد نخواهد کرد و بعد از 4 گذشت جلسه میتوانید شاهد اثر گذاری آن باشید. از دیگر مزیت های دستگاه Braun قابلیت استفاده آن در کلیه نواحی صورت و بدن می باشد. این لیزر خانگی سنسور هایی دارد که قادر به شناسایی نوع و رنگ پوست و مو می باشد. در نتیجه بدون ایجاد حساسیت و با دقت بالا اقدام به نابودی موهای زائد می کند. اما متاسفانه در کشور ما نمایندگی قابل اعتمادی برای فروش این محصول وجود ندارد و از این رو خرید آن توصیه نمی شود.

لیزر خانگی Silk’n Infinity

سرعت بازدهی این مدل نسبت به تمام مدل های لیزر خانگی بیشتر و بالاتر است. لیزر خانگی Silk’n Infinity بدون اینکه هیچگونه احساس درد یا نارحتی ایجاد کند قادر است تا 92 درصد موهای زائد شما را از بین ببرد. این مدل از دستگاه های لیزر خانگی طول عمر بالایی دارند. مزیت دیگر این دستگاه قابلیت استفاده آن بر روی تمامی پوست و موها می باشد. Silk’n Infinity و  به دلیل برخورداری از تکنولوژی ترکیبی بدون ایجاد درد و حساسیت، تمامی موهای زائد را از بین میبرد. در ایران نمایندگی معتبری برای محصولات Silk’n Infinity وجود ندارد. بنابراین از پشتیبانی قابل اعتمادی برخوردار نبوده و توصیه می شود تا حد امکان از خرید آن خودداری کنید.

لیزر خانگی Tria Beauty Hair Removal Laser 4X

اولین دستگاه لیزر روی کار آمده که قابلیت استفاده خانگی را دارد Tria Beauty می باشد. این دستگاه در واقع با از بین بردن فولیکول های مو بر نابودی دائمی موهای زائد اثر میگذارد. این مدل از لیزر های خانگی دارای یک صفحه نمایشگر در ساختار خود می باشند که قادر است سطح درمان، وضعیت سلامت بدن، شارژ باطری، سنسور رنگ پوست و .. را نمایش دهد. دستگاه Tria Beauty بر روی تمامی انواع پوست به جز پوست هایی که دارای موهای بلوند، خاکستری و قرمز می باشد اثر گذار است. همپنین تاثیرگذاری این دستگاه بسیار بالا می باشد و بعد از گذشت چند جلسه میتوانید شاهد اثرگذاری آن باشید. تنها ایراد این دستگاه لیزر خانگی نداشتن پشتیبانی قابل اعتماد است که این امر ممکن است شما را با مشکلاتی مواجه کند. بنابراین تا حد امکان خرید محصولاتی که در ایران نمایندگی معتبر دارند را در اولویت قرار دهید.

لیزر خانگی Illuminage Touch Device

این دستگاه بر خلاف مدل هایی که در بالا بیان کردیم با استفاده از امواج رادیویی عمل میکند و علاوه بر رفع موهای زائد قادر به درمان کاهش وزن، ریزش مو و .. می باشد. دستگاه Illuminage Touch Devic نیز بر روی رنگ های مختلف پوست و مو بدون هیچگونه محدودیتی اثر گذار است. بعد از 7 جلسه استفاده از این دستگاه میتوانید شاهد اثرگذاری آن باشید. از مزیت های این دستگاه میتوان به عدم ایجاد درد و نارحتی، تاثیرگذاری سریع، قابلیت استفاده برای موهای نازک و روشن و ... اشاره کرد. اما از معایب آن نداشتن نمایندگی فروش در ایران است.

لیزر خانگی The Remington iLight Pro Hair Removal System

این دستگاه توسط سازمان جهانی FDA ساخته شده است و از طریق نابودی فولیکول های مو اثر میگذارد. دستگاه Remington iLight Pro دارای دو کلاهک است که یکی مناسب استفاده در نواحی صورت و دیگری برای استفاده در نواحی بدن می باشد. بعد از 3 دوره استفاده از این دستگاه میتوانید شاهد از بین رفتن 94 درصد موهای زائد خود باشید. داشتن ایمنی بالای کلاهک ها، تاثیرگذاری سریع، قابلیت استفاده برای نابودی موهای قرمز، بلوند و .. منجر گشته تا این دستگاه از طرفداران بسیاری برخوردار باشد. درست است که این دستگاه در جهان یکی از محبوب ترین لیزرهای خانگی است اما در کشور ما نمایندگی معتبری برای فروش آن وجود ندارد و از این رو خرید لیزر خانگی Remington iLight Pro به دلیل نداشتن پشتیبانی قابل اعتماد توصیه نمی شود.

بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران

به جرات میتوان گفت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی در کشور ما دستگاه لیزر خانگی دِس می باشد. این دستگاه بسیار قدرتمند است و در هفت مدل متنوع در بازار موجود است. برخورداری از سیستم تشخیص رنگ پوست، تعداد شات نامحدود و شارژی نبودن این دستگاه از دلایل محبوبیت آن است. در واقع لیزر خانگی DEESS قادر است با توجه به نوع و رنگ پوست اشعه مناسب را ساطع کند. اما از مزیت های مهم و قابل توجه این دستگاه برخورداری از نمایندگی فروش معتبر می باشد که میتوانید با خیال راحت از بابت اصل بودن و کیفیت بالای این دستگاه آن را تهیه کنید. نمایندگی هما سنتر دارای پشتیبانی فروش محصولات  دِس می باشد و نسبت به سایر برندها که نمایندگی مناسبی در کشور ما ندارند، قابل اعتماد تر است.

بهترین نمایندگی فروش لیزر خانگی در ایران

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین انواع دستگاه لیزر خانگی در دنیا آشنا کنیم. حال سوالی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که بهترین لیزر خانگی در ایران کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید که یکی از معیار های مهمی که یک دستگاه لیزر خانگی باید ازآن برخوردار باشد، داشتن نمایندگی معتبر برای فروش است.

با توجه به این موضوع میتوان گفت بهترین برند دستگاه لیزر خانگی در ایران ، دس (DEESS ) می باشد که علاه بر ویژگی ها و مزیت های بیشمارش دارای نمایندگی معتبر در کشور ما است. نمایندگی رسمی هماسنتر، نمایندگی فروش محصولات دس می باشد که دارای سابقه درخشان و تجربه بالا در این زمینه بوده و میتوانید با اطمینان خاطر این دستگاه را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد