سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

معجزات استفاده از لیزرهای خانگی هماسنتر

 

معجزات استفاده از لیزرهای خانگی هماسنتر

دستگاه های لیزر در سال های اخیر به طور فزاینده ای در بین مردم جامعه جدا از جنسیت محبوب شده اند و این موضوع دلایل متعددی دارد. با ظهور دستگاه های لیزر خانگی، افراد می توانند از مزایای لیزر درمانی به راحتی در خانه خود بهره مند شوند این در حالی است که قدرت و عملکرد لیزرهای خانگی با دستگاه های بزرگ کلینیکی برابری میکند. در ادامه مقاله قصد داریم بهترین برند دستگاه لیزر خانگی و معجزاتی که استفاده از آن به همراه دارد را بیان کنیم.

مزیت های استفاده از دستگاه های لیزر خانگی را بشناسید!

مقرون به صرفه

یکی از مزیت های اصلی استفاده از دستگاه لیزر خانگی مقرون به صرفه بودن آن است. لیزر درمانی که توسط متخصصان انجام می شود، می تواند بسیار گران باشد و ممکن است به چندین جلسه نیاز داشته باشد. از طرف دیگر دستگاه های لیزر خانگی یک سرمایه گذاری یکباره هستند که می توانند نتایج مشابهی را در طول زمان ارائه دهند.

راحتی استفاده

یکی دیگر از مزایای استفاده از دستگاه لیزر خانگی، راحتی آن است. با دستگاه لیزر خانگی، افراد می توانند بدون نیاز به قرار ملاقات یا رفتن به کلینیک، هر زمان که برایشان راحت باشد، درمان را انجام دهند. این به ویژه برای کسانی که مشغله های بسیاری دارند یا در مناطق دور افتاده زندگی می کنند، مفید است.

قابل تنظیم

دستگاه های لیزر خانگی به گونه ای طراحی شده اند که قابل تنظیم باشند و به افراد این امکان را می دهند تا تنظیمات را بر اساس نیاز خود انجام دهند. این امر به ویژه برای کسانی که پوست حساسی دارند یا کسانی که مستعد آلرژی هستند، بسیار مهم است. با دستگاه لیزر خانگی، افراد می توانند شدت و فرکانس لیزر را متناسب با نوع و وضعیت پوست خود تنظیم کنند.

ایمنی بالا

دستگاه های لیزر خانگی به طور کلی زمانی که طبق دستورالعمل استفاده می شوند، ایمن هستند. برخلاف لیزر درمانی های حرفه ای که ممکن است عوارضی به  همراه داشته باشند.. دستگاه های لیزر خانگی برای استفاده ایمن و موثر در آسایش خانه طراحی شده اند.

موثر

دستگاه های لیزر خانگی به گونه ای طراحی شده اند که در کاهش ظاهر مشکلات مختلف پوستی مانند خطوط ریز، چین و چروک، آکنه و رنگدانه ها موثر باشند. این دستگاه ها با ارسال یک پرتو نور متمرکز به پوست، تحریک تولید کلاژن و ترویج تجدید سلول ها پوستی را  انجام میدهند. با استفاده منظم، دستگاه های لیزر خانگی می توانند بهبود قابل توجهی در بافت و رنگ پوست ایجاد کنند.

نحوه عملکرد دستگاه لیزر خانگی

دستگاه های لیزر خانگی برای رفع موهای زائد با استفاده از یک پرتو متمرکز نور برای هدف قرار دادن رنگدانه (ملانین) در فولیکول های مو عمل می کنند. انرژی نور توسط ملانین جذب می شود و سپس به گرما تبدیل می شود و به توانایی فولیکول مو برای رشد موهای جدید آسیب می رسانند. این فرآیند به عنوان فتوترمولیز انتخابی شناخته می شود.

با گذشت زمان، با درمان های مکرر، فولیکول های مو به حدی آسیب می بینند که دیگر نمی توانند موهای جدید تولید کنند. این باعث کاهش رشد مو در ناحیه تحت درمان می شود.توجه به این نکته ضروری است که دستگاه های لیزر خانگی برای همه افراد موثر نیستند و نتایج ممکن است بر اساس عواملی مانند رنگ پوست و مو، ضخامت مو و تغییرات هورمونی متفاوت باشد. همچنین رعایت دقیق دستورالعمل ها برای جلوگیری از عوارض جانبی احتمالی مانند سوزش پوست یا سوختگی ضروری است.

معرفی لیزرهای خانگی هماسنتر

افرادی که قصد خرید و استفاده از دستگاه لیزر خانگی را دارند طبیعتا به دنبال خرید بهترین دستگاه لیزر خانگی می باشند. همانطور که در بالا بیان شد، بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران دستگاهی می باشد که دارای نمایندگی معتبر و قابل اعتمادی است و از پشتیبانی محصولات برخوردار است. به جرات میتوان بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران را دستگاه های لیزر خانگی هماسنتر دانست. این مدل دارای ویژگی ها  و مزیت های بیشماری می باشد که آن را به یکی از بهترین برندهای لیزر خانگی تبدیل کرده است.

انواع لیزرهای خانگی هماسنتر دارای قابلیت تشخیص نوع و رنگ پوست می باشد که این قابلیت منجر گشته تا متناسب با هر فرد اشعه مورد نیاز آن را ساطع نماید. این دستگاه دارای تعداد شات های نا محدود است و این مورد از مزیت های لیزرهای هماسنتر است که منجر گشته تا به تعداد دفعات متعدد بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید. نمایندگی رسمی هماسنتر در ایران نمایندگی فروش این محصولات می باشد که میتوانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید این محصولات نمایید.

ویژگی های لیزر خانگی هماسنتر

این دستگاه باید در زمان مصرف به برق متصل شود و شارژی نمی باشد. این مورد از مزیت های لیزر های خانگی هماسنتر است که محدودیت استفاده را از بین میبرد.

در هنگام استفاده از لیزرهای هماسنتر نیاز به استعمال ژل نمی باشد.

برای در امان ماندن از اشعه های این محصول بهتر است در زمان استفاده از عینک استفاده کنید.

اشعه های لیزر خانگی هماسنتریو وی می باشد از این رو مطمئن باشید هیچگونه خطر و عوارضی به همراه ندارد.

طراحی این دستگاه بسیار ساده است و تنها در روی آن یک دکمه تعبیه شده است که تنظیمات مورد نیاز توسط همان دکمه اعمال می شود.

بعد از گذشت 6 تا 12 جلسه بیش از 90 درصد از موهای زائد از بین خواهد رفت.

انواع لیزرهای خانگی هماسنتر برای تمامی نوع و طیف رنگی پوست قابل استفاده است.

این دستگاه علاوه بر رفع موهای زائد در از بین بردن جوش و آکنه و جوانسازی پوست نیز موثر است.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد