سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

ویژگی های لیزرهای خانگی هماسنتر

 

ویژگی های لیزرهای خانگی هماسنتر

یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین دستگاه های روی کار آمده طی سال های گذشته دستگاه لیزر خانگی می باشد که بسیار مورد توجه بانوان و اقایان قرار گرفته است. چرا که افراد معمولا زمان و هزینه زیادی را صرف از بین بردن موهای زائد به روش های مختلفی مانند اپیلاسیون، شیو و ... میکنند. اما لیزر خانگی دستگاهی است با راه حل بهتر، طولانی مدت تر و راحتتر است که به طور دائم شما را از شر موهای زائد خلاص میکند. در این مقاله قصد داریم شما را با لیزر خانگی، بهترین مارک آن و ویژگی هایی که باید از آن برخوردار باشد آشنا کنیم:

لیزر خانگی چگونه به از بین بردن موهای زائد کمک میکنند؟

احتمالا تاکنون بارها نام دستگاه لیزر خانگی را شنیده اید اما آیا با نحوه اثر گذاری این دستگاه در از بین بردن موهای زائد آشنا هستید؟ دستگاه لیزر خانگی در دسته لوازم آرایشی و بهداشتی برای از بین بردن موهای زائد قرار میگیرد. این دستگاه از طریق اشعه های آی پی ال عمل میکنند که تکنولوژی اصلی به کار رفته در لیزر های خانگی می باشد. این تابش ها به طور مستقیم بر روی ملانین که رنگدانه های مو هستند تاثیر میگذارد و با ایجاد گرما بدون اینکه هیچگونه سوختگی و زخمی ایجاد کند، ملانین ها را از بین میبرد.

اینکار منجر میگردد تا از رشد مجدد موهای زائد جلوگیری شود. ممکن است تصور عموم بر این باشد که اشعه های دستگاه لیزر خطرناک هستند. اما باید بدانید که به هیچ وجه اینگونه نیست و این تابش ها دارای طول موج مشخصی هستند که به ریشه مو رسیده و با ایجاد حرارت و گرما ملانین های مو را تخریب میکنند. ممکن است دستگاه های لیزر خانگی منجر به ایجاد التهاب و قرمزی در پوست شوند که خطرناک نبوده و میتوانید با استفاده از ژل یا کرم های ضد التهاب نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

لیزرهای خانگی هماسنتر

افرادی که قصد خرید و استفاده از دستگاه لیزر خانگی را دارند طبیعتا به دنبال خرید بهترین دستگاه لیزر خانگی می باشند. طبیعتا بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران دستگاهی می باشد که دارای نمایندگی معتبر و قابل اعتمادی است و از پشتیبانی محصولات برخوردار است. به جرات میتوان بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران را لیزرهای خانگی هماسنتر دانست. این مدل دارای ویژگی ها  و مزیت های بیشماری می باشد که آن را به یکی از بهترین برندهای لیزر خانگی تبدیل کرده است.

لیزر خانگی هماسنتر دارای قابلیت تشخیص نوع و رنگ پوست می باشد که این قابلیت منجر گشته تا متناسب با هر فرد اشعه مورد نیاز آن را ساطع نماید. این دستگاه دارای تعداد شات های نا محدود است و این مورد از مزیت های لیزرهای هماسنتر است که منجر گشته تا به تعداد دفعات متعدد بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید. نمایندگی رسمی هماسنتر در ایران نمایندگی فروش این محصولات می باشد که میتوانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید این محصولات نمایید. از ویژگی های دستگاه لیزر خانگی هماسنتر میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

ویژگی های لیزرهای خانگی هماسنتر

این دستگاه باید در زمان مصرف به برق متصل شود و شارژی نمی باشد. این مورد از مزیت های دستگاه لیزر خانگی هماسنتر است که محدودیت استفاده را از بین میبرد.

در هنگام استفاده از دستگاه لیزر خانگی هماسنتر نیاز به استعمال ژل نمی باشد.

برای در امان ماندن از اشعه های این محصول بهتر است در زمان استفاده از عینک استفاده کنید.

اشعه های دستگاه لیزر خانگی هماسنتر یو وی می باشد از این رو مطمئن باشید هیچگونه خطر و عوارضی به همراه ندارد.

طراحی این دستگاه بسیار ساده می باشد و تنها در روی آن یک دکمه تعبیه شده است که تنظیمات مورد نیاز توسط همان دکمه اعمال می شود.

بعد از گذشت 6 تا 12 جلسه بیش از 90 درصد از موهای زائد از بین خواهد رفت.

دستگاه لیزر خانگی هماسنتربرای تمامی نوع و طیف رنگی پوست قابل استفاده است.

این دستگاه علاوه بر رفع موهای زائد در از بین بردن جوش و آکنه و جوانسازی پوست نیز موثر است.

چه کسانی نمیتوانند از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنند؟

درست است که لیزر خانگی هیچگونه عوارض جانبی ندارد و دارای ایمنی بالایی است. اما با این حال استفاده از این دستگاه نیز دارای محدودیت هایی است و افراد با بیماری ها و مشکلات خاصی نباید این دستگاه را مورد استفاده قرار دهند. از جمله کسانی که نمیتوانند از دستگاه های لیزر خانگی استفاده کنند میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

·         خانم های باردار نباید از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنند.

·         افرادی که دچار حساسیت های پوستی مختلف هستند بهتر است از دستگاه لیزر خانگی استفاده نکنند.

·         کسانی که پوست حساسی دارند نمیتوانند لیزر خانگی را مورد استفاده قرار دهند.

·         افرادی که دارای زخم های باز هستند بهتر است در ناحیه زخم از لیزر خانگی استفاده نکنند.

·         استفاده از دستگاه لیزر خانگی توسط افرادی که سابقه تشکیل کلویید یا اسکار هیپرترفیک دارند، ممنوع می باشد.

لیزر خانگی هماسنتر را از کجا بخریم؟

اما سوالی که در ذهن بسیاری از علاقه مندان به لیزر خانگی ایجاد می شود این است که دستگاه لیزر خانگی را از کجا بخریم؟ یکی از مهم ترین مسائل مورد توجه در خرید لیزر های خانگی خرید دستگاه از نمایندگی معتبر و قابل اطمینان می باشد. در بالا بیان کردیم که بهترین برند در بین انواع لیزر های خانگی هماسنتر است. نمایندگی رسمی هماسنتر، نمایندگی فروش این محصولات می باشد. این نمایندگی دارای سابقه درخشان و تجربه بالا است و خدماتی از جمله پشتیبانی از محصولات خود را ارائه میدهد. از این رو اگر قصد خرید این دستگاه را دارید میتوانید با اطمینان به نمایندگی هماسنتر مراجعه کنید و دستگاه را خریداری نمایید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد