سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

خرید دستگاه لیزر خانگی

 

خرید دستگاه لیزر خانگی

از بین بردن موهای زائد از زمان های بسیار قدیم در بین مردم رواج داشته است و روش های مختلفی نیز به این منظور مورد استفاده قرار میگرفت. اما رفع موهای زائد با روش های سنتی و قدیمی، نتایج کوتاه مدتی دارد. در مقابل روش های مدرن تر مانند اپیلاسیون نیز درد زیادی را به همراه دارد. از این رو دغدغه از بین بردن موها زائد همواره در بین مردان و زنان رواج داشت. اما پیشرفت های روی داده در زمینه تکنولوژی منجر به روی کار آمدن دستگاه های لیزر شد. با روی کار آمدن این دستگاه بسیاری از افراد به سمت استفاده از لیزرهای خانگی روی آوردند. اما برای خرید و استفاده از این دستگاه باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید تا بهترین نوع آن را خریداری کنید. در ادامه اطلاعاتی در رابطه با خرید دستگاه لیزر خانگی در اختیارتان قرار میدهیم.

فواید استفاده از دستگاه لیزر خانگی

همانطور که بیان کردیم لیزر های خانگی به دلیل مزیت های بیشماری که دارد امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از جمله مهم ترین مزیت های این دستگاه ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

راحتی و انعطاف پذیری: همانطور که بیان شد لیزر های خانگی را میتوان به راحتی در خانه مورد استفاده قرار داد از این رو زمان و مکان استفاده از این دستگاه ها در دست شما بوده و میتوان گفت انعطاف پذیری بالایی دارند.

صرفه‌جویی در هزینه: نسبت به جلسات لیزر در مراکز زیبایی، دستگاه‌های خانگی اقتصادی‌ترند. در نتیجه تهیه یک دستگاه لیزر خانگی نسبت به جلسات لیزر در کلینیک ها و مراکز زیبایی به صرفه تر خواهد بود.

از بین بردن دائمی موهای زائد: استفاده دائم و درست از دستگاه های لیزر خانگی بعد از مدتی منجر میشود تا به طور کل از رشد موهای زائد جلوگیری شود و بعد از مدتی به طور کامل از بین برود.

عدم نیاز به زمان زیاد: استفاده از دستگاه های لیزر خانگی نسبت به لیزرهای کلینیکی به زمان کمتری نیاز دارد. در نتیجه با تهیه این دستگاه ها در زمان شما صرفه جویی خواهد شد.

ایمنی بالای لیزر های کلینیکی:  استفاده از لیزر های خانگی این امکان را برای شما فراهم میکند که به طور کامل بر فرآیند اجرای لیزر تسلط داشته باشید و در صورت نیاز از مواد ضد حساسیت یا ضد درد استفاده کنید. این موارد ایمنی لیزرهای خانگی را افزایش داده است.

و ...

نکات مهم در خرید دستگاه لیزر خانگی

به نحوه کارایی و عملکرد لیزر خانگی توجه کنید.

همانطور که بیان شد لیزر های خانگی امروزه دارای انواع مختلفی هستند که هر یک عملکرد مخصوص به خود را دارند. از این رو قبل از خرید حتما در رابطه با کارایی و عملکرد دستگاه اطلاعات کافی را جمع کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.( به طور مثال بعضی از این دستگاه با باطری کار میکنند و باید قبل از استفاده شارژ شوند، دستگاه های دیگر باید به برق متصل شوند و ....)

قیمت دستگاه را مورد برسی قرار دهید.

اولین عامل در خرید هر محصولی، توجه به قیمت آن است. چرا که هر شخص باید با توجه بودجه و قدرت خرید خود بهترین دستگاه را خریداری کند. دستگاه های لیزر موجود در بازار نیز بر اساس کیفیت و نوع کارایی و عملکردشان دارای قیمت متفاوتی هستند. بنابراین دستگاه های مناسب و با کیفیت با توجه به بودجه خود تهیه کنید.

دستگاه لیزر خانگی ضد آب تهیه کنید.

بهتر است دستگاه لیرز خانگی را از برندی تهیه کنید، که ضد آب باشد. چرا که از دستگاه هایی که دارای این ویژگی هستند میتوانید در محیط های خیس و مرطوب نیز استفاده کنید.

به شکل و ظاهر دستگاه لیزر خانگی توجه کنید.

یکی دیگر از موارد پر اهمیت در خرید لیزر های خانگی ظاهر دستگاه می باشد. بهتر است دستگاه لیزر خانگی را تهیه کنید که دارای ظاهری زیبا و خوش دست هستند. با داشتن این ویژگی میتوانید به راحتی برای تمامی نواحی پشت، کمر و ... نیز از آن استفاده کرد.

دستگاه لیزر خانگی باید استاندارد باشد.

همانطور که میدانید دستگاه لیزر خانگی در نواحی مختلفی از بدن مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین از حساسیت بالایی برخوردار است. پس دقت کنید دستگاهی را خریداری نمایید که از کلیه استانداردهای لازم برخوردار باشد.

به تعداد شات های لیزر توجه کنید.

باید بدانید که اثرگذاریدستگاه های لیزر خانگی بر اساس شات یا باریکه های نوری است که از آن خارج میشود. بنابراین یکی از مهم ترین مواردی که باید در تهیه دستگاه لیزر خانگی مورد توجه قرار دهید، تعداد شات های آن می باشد. سعی کنید دستگاهی را خریداری نمایید که از تعداد شات های نا محدود برخوردار است. (مثل دستگاه لیزر خانگی دِس). اگر دستگاه شما دارای این ویژگی نباشد باید هزینه اضافی برای خرید شات پرداخت کنید.

دستگاه لیزر خانگی که دارای وزن کم و سبکی است را تهیه کنید.

توصیه میشود دستگاه لیزرخانگی که قصد خرید آن را دارید، از وزن بالایی برخوردار نباشد. چرا که دستگاه های سنگین استفاده را دشوار می کند.

به سالم بودن بدنه دستگاه لیزر خانگی توجه کنید.

توجه کنید دستگاه لیزر خانگی که تهیه میکنید دارای بدنه سالم و بدون خط و خش، فرورفتگی و ... باشد. پس قبل از خرید حتما بدنه دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

به اقلام اضافی همراه دستگاه لیزر توجه کنید.

معمولا دستگاه های لیزر خانگی دارای اقلام و ابزار اضافی هستند که بعضی از آن ها بی استفاده بوده و تنها هزینه های شما را افزایش میدهد. بنابراین توجه کنید از خرید اقلام اضافی بی استفاده خودداری نمایید.

بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی در ایران

به جرات میتوان گفت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی در کشور ما لیزرهای خانگی هماسنتر می باشد. این دستگاه بسیار قدرتمند است و در هفت مدل متنوع در بازار موجود است. برخورداری از سیستم تشخیص رنگ پوست، تعداد شات نامحدود و شارژی نبودن این دستگاه از دلایل محبوبیت آن است. در واقع لیزرهای خانگی هماسنتر قادرند با توجه به نوع و رنگ پوست اشعه مناسب را ساطع کند. اما از مزیت های مهم و قابل توجه این دستگاه برخورداری از نمایندگی فروش معتبر می باشد که میتوانید با خیال راحت از بابت اصل بودن و کیفیت بالای این دستگاه آن را تهیه کنید. نمایندگی هماسنتر دارای پشتیبانی فروش محصولات  می باشد و نسبت به سایر برندها که نمایندگی مناسبی در کشور ما ندارند، قابل اعتماد تر است.

ویژگی های دستگاه لیزر های خانگی هماسنتر

شارژی نبودن(این ویژگی محدودیت استفاده را از بین میبرد.)

عدم نیاز به استعمال ژل

نداشتن هیچگونه خطر و عوارضی به دلیل برخورداری از اشعه یو وی

داشتن طراحی ساده (بر روی این دستگاه تنها یک دکمه به کار رفته است که تنظیمات نیز از طریق همان دکمه اعمال می شود.)

نابودی بیش از 90 درصد موهای زائد بعد از گذشت 6 تا 12 جلسه

اثرگذاری بر روی تمامی نوع و طیف رنگی پوست

و ...

لیزر خانگی را از کجا بخریم؟

اما سوالی که در ذهن بسیاری از علاقه مندان به لیزر خانگی ایجاد می شود این است که دستگاه لیزر خانگی را از کجا بخریم؟ یکی از مهم ترین مسائل مورد توجه در خرید لیزر های خانگی خرید دستگاه از نمایندگی معتبر و قابل اطمینان می باشد. در بالا بیان کردیم که بهترین برند در لیزر های خانگی هماسنتر است. نمایندگی رسمی هماسنتر، نمایندگی فروش این محصولات می باشد. این نمایندگی دارای سابقه درخشان و تجربه بالا است و خدماتی از جمله پشتیبانی از محصولات خود را ارائه میدهد. از این رو اگر قصد خرید این دستگاه را دارید میتوانید با اطمینان به نمایندگی هماسنتر مراجعه کنید و دستگاه را خریداری نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد