سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

سلامتی و زیبایی

رسیدن به زیبایی و سلامتی پوست، رویای هر فردی است.

آشنایی با چگونگی عملکرد لیزر خانگی

 

آشنایی با چگونگی عملکرد لیزر خانگی

لیزر خانگی یکی از تکنولوژی های جدید روی کار آمده در دنیای امروز می باشد که طرفداران بسیاری دارد. عملکرد این دستگاه در از بین بردن دائمی موهای زائد صورت و بدن منجر گشته تا مورد توجه افراد بسیاری قرار بگیرد. در واقع از بین بردن موهای زائدهمواره امری پر هزینه و زمانبر بود که اختراع و روی کار آمدن دستگاه لیزر خانگی این فرآیند را به راحتی امکان پذیر ساخت. شاید بسیاری تصور کنند که برای استفاده از دستگاه لیزر حتما باید به کلینیک های زیبایی مراجعه کنند و با انواع خانگی این محصول آشنایی نداشته باشند. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با دستگاه لیزر خانگی در اختیارتان قرار دهیم و بهترین مرکز برای خرید آن در ایران را به شما معرفی کنیم:

دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

ابتدا بهتر است با دستگاه لیزر موهای زائد آشنا شوید. همانطور که بیان شد لیزر موهای زائد یکی از بهترین و کاربردی ترین روش ها برای رفع دائمی موهای زائد می باشد. هدف اصلی این دستگاه، کاهش و نازک کردن موهای زائد است. به این صورت که اشعه های لیزر به موهای زائد برخورد میکند. نور و گرمای ساطع شده از آن به طور مستقیم بر فولیکول های مو اثر گذاشته و به آن آسیب میرساند.

همانطور که میدانید فولیکول مو اصلی ترین دلیل رویش مو است. در نتیجه با از بین رفتن آن موهای زائد به طور کامل از بین میرود و از رشد مجدد آن جلوگیری خواهد شد. به بیان دیگر میتوان گفت که هدف اصلی دستگاه های لیزر، سلول های تولید کننده مو در ریشه می باشد و به این ترتیب طولانی مدت یا به طور دائمی موها زائد از بین میرود. محققان ثابت کرده اند که در دنیای امروز موثر ترین روش برای از بین بردن موهای زائد استفاده از انواع دستگاه های لیزر می باشد.

چرا از لیزر خانگی استفاده کنیم؟

با استفاده از دستگاهلیزر خانگی میتوان به طور دائم از شر موهای زائد خلاص شد.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی هیچگونه درد و نارحتی ایجاد نمیکند.

بازدهی و تاثیرگذاری دستگاه لیزر خانگی بسیار سریع تر از سایر روش ها می باشد. البته اثر گذاری این دستگاه با توجه به نوع و رنگ پوست به جلسات متفاوتی نیاز دارد.

مدت زمان مورد نیاز برای استفاده از لیزر خانگی کم تر از سایر روش ها مانند اپیلاسیون می باشد. به طوری که برای نابودی موهای زائد کل بدن بین 20 دقیقه تا 1 ساعت زمان لازم است.

دستگاه لیزر خانگی ایمنی بالایی دارد.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی هیچگونه خطر و عوارضی به همراه نخواهد داشت.

دستگاه لیزر خانگی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

دستگاه لیزر خانگی دارای عملکردی دقیق است.

تکنولوژی لیزر خانگی کدام است؟

یکی از انواع دستگاه هایلیزر که در دنیای امروز بسیار رواج یافته اند، دستگاه لیزر خانگی می باشد. این دستگاه همانند دستگاه های حرفه ای با استفاده از IPL از انرژی نور متمرکز برای از بین بردن دائمی و کاهش رشد مو در بدن استفاده میکنند. دستگاه های لیزر خانگی دارای طراحی ساده تر و اندازه کوچکتری هستند اما از قدرت یکسانی با لیزر های کلینیکی برخوردارند. اما راحتی استفاده و قیمت به صرفه از مزیت های این دستگاه می باشد که منجر گشته تا طرفداران بسیاری داشته باشد.

بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی در ایران

به جرات میتوان گفت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی در کشور ما لیزرهای خانگی هماسنتر می باشد. این دستگاه بسیار قدرتمند است و در هفت مدل متنوع در بازار موجود است. برخورداری از سیستم تشخیص رنگ پوست، تعداد شات نامحدود و شارژی نبودن این دستگاه از دلایل محبوبیت آن است. در واقع لیزرهای خانگی هماسنتر قادرند با توجه به نوع و رنگ پوست اشعه مناسب را ساطع کند. اما از مزیت های مهم و قابل توجه این دستگاه برخورداری از نمایندگی فروش معتبر می باشد که میتوانید با خیال راحت از بابت اصل بودن و کیفیت بالای این دستگاه آن را تهیه کنید. نمایندگیهماسنتر دارای پشتیبانی فروش محصولات  می باشد و نسبت به سایر برندها که نمایندگی مناسبی در کشور ما ندارند، قابل اعتماد تر است.

ویژگی های دستگاه لیزر های خانگی هماسنتر

شارژی نبودن(این ویژگی محدودیت استفاده را از بین میبرد.)

عدم نیاز به استعمال ژل

نداشتن هیچگونه خطر و عوارضی به دلیل برخورداری از اشعه یو وی

داشتن طراحی ساده (بر روی این دستگاه تنها یک دکمه به کار رفته است که تنظیمات نیز از طریق همان دکمه اعمال می شود.)

نابودی بیش از 90 درصد موهای زائد بعد از گذشت 6 تا 12 جلسه

اثرگذاری بر روی تمامی نوع و طیف رنگی پوست

و ...

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد